معرفی بیمه نامه

بیمه عمر و حوادث گروهی :
شرکت بیمه میهن مفتخر است تا به گروه های مختلف نظیر : (سازمانها ،موسسات ،کارخانه ها ،انجمن ها،شرکت ها و…. ) بیمه نامه عمر و حوادث گروهی را با شرایط و مزایا ویژه ای عرضه نماید.
خدمات بیمه ای اشخاص میهن بر مبنای نیاز به حفظ و تامین احساس امنیت ،رضایتمندی و رفاه در زندگی افراد و خانواده ها طراحی و عرضه می گرد.
اهداف و مزایا

آشنایی با اصطلاحات و تعاریف :
تعریف بیمه عمر : در این بیمه نامه ریسک طول عمر(وقوع فوت) فرد بصورت فوت طبیعی،بیماری،حادثه به نفع ذینفعان تحت پوشش قرار می گیرد.
تعریف حادثه :
عبارتست از پیشامد ناگهانی ناشی از یک عامل خارجی که بدون قصد و اراده بیمه شده بروز کرده باشد و منجر به جرح، نقص عضو، از کارافتادگی و یا فوت بیمه شده گردد.
سرمایه بیمه :
تعهد ریالی شرکت بیمه گر نسبت به خود شخص بیمه شده و یا ذینفع،ذینفعان مندرج در بیمه نامه
ذینفع :
اشخاص حقیقی و یا حقوقی مندرج در فرم بیمه نامه که قرارداد به نفع آنها تنظیم گردیده است.
انواع بیمه های عمر و حوادث:
قرارداد بیمه عمر و حوادث مصوب کارکنان دولت در دو طرح ارائه می گردد:

با سقف سنی و تا 70 سال
بدون سقف سنی و در کلیه سنین تحت پوشش می باشند

شرایط و تعهدات

شرایط عمومی و اختصاصی

بیمه عمر زمانی گروهی :

این بیمه نامه جهت گروه های بالای 50 نظیر(سازمانها ،موسسات ،کارخانه ها ،انجمن ها،شرکت ها و…. ) با شرکت بیمه میهن منعقد می گردد.

بیمه شدگان : اعضاء گروه و در صورت تمایل افراد تحت تکفل

سن : از سن 1تا 75تحت پوشش خواهند بود.افراد بالای 75 سال سن با ازای هر سال با 10 اضافه نرخ و تایید
بیمه گر تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

مدت بیمه نامه : معمولا یک سال است مگر به نحو دیگری توافق شده باشد.

بیمه عمر گروهی مانده بدهکار :

این بیمه نامه جهت کاهش دغدغه و نیز وصول مطالبات پرداخت کنندگان وام:(موسسات مالی ،بانکها ،صندوق های قرض الحسنه و….) به دریافت کنندگان وام ارایه می گردد.در این بیمه نامه در صورت فوت وام گیرنده تحت پوشش بیمه نامه مانده بدهی او به نهاد وام دهنده توسط بیمه گر پرداخت می گردد.

بیمه شده : وام گیرنده

ذینفع : بیمه گذار (پرداخت کننده وام )

مدت بیمه نامه : طول مدت بازپرداخت وام اختصاص یافته به بیمه شده

بیمه عمر و حوادث ضریبی از حقوق و مزایا

تفاوت این قرارداد با سایر قراردادها در این است که حق بیمه و خسارت براساس ضریبی از حقوق و مزایای مشمول کسر حق بیمه فرد، مشخص می شود و طبیعتاً کسانی که با توجه به حقوقشان حق بیمه کمتری پرداخت میکنند در صورت وقوع خطرات مشمول بیمه غرامت کمتری دریافت می نمایند و بالعکس افرادی که براساس حقوق دریافتی ، حق بیمه بیشتری میپردازند در هنگام وقوع خطرات مشمول بیمه غرامت بیشتر دریافت می کنند . در این قرارداد بیمه گذار بایستی لیست حقوق و مزایای ماهیانه را جهت بیمه گر ارسال نماید . در غیر اینصورت چنانچه ارسال لیست حقوقی بصورت ماهانه برای بیمه گذار مقدور نباشد .همان لیست اولیه ( لیست اولین ماه شروع قرارداد) ملاک تعیین حق بیمه و پرداخت خسارت خواهد بود.

بیمه حوادث گروهی :

خطرات تحت پوشش شامل فوت ،نقص عضو و از کارافتادگی ،هزینه پزشکی درمان ناشی از حوادث و غرامت روزانه عمومی و غرامت روزانه بیمارستانی

انواع بیمه نامه های حوادث گروهی :

حوادث گروهی تورهای مسافرتی : با پرداخت حق بیمه اندک لذت یک سفر بیاد ماندنی را بیشتر کنید!

این بیمه نامه ویژه برگزار کنندگان تورها ،اردوهای داخلی و خارجی نظیر: (آژانس های مسافرتی ،سازمانها ،مدارس ،دانشگاهها)عرضه می گردد .ریسک فوت ،نقص عضو و ازکارافتادگی و همچنین هزینه پزشکی ناشی از حوادث مورد تعهد بیمه گر در بیمه نامه تحت پوشش خواهد بود.

حوادث تحصیلی :

این بیمه نامه برای گروه های دانش آموزی |، دانش پذیران مراکز آموزشی و دانشگاهی در مقابل حوادث با شرایط ویژه عرضه می گردد. مدارس،مراکز آموزشی و دانشگاه ها میتوانند از طریق شرکت بیمه میهن نسبت به مشاوره و دریافت پوشش های بیمه ای اقدام نمایند.

حوادث گروهی سازمانی :

این بیمه نامه برای گروه های بالای 50 صادر می شود.

مدت بیمه نامه: معولا یک ساله است

سن بیمه شدگان : از 4الی 75​